Marvel Filmlerindeki En İyi Sözler

Marvel Filmlerinde Kullanılan En İyi Sözler
Marvel filmlerinde çok dikkat çekici, kimi zaman motive edici kimi zaman hayatı sorgulatıcı sözler vardır. Film yapımlarında ayrıca söz yazarlarının yer aldığını biliyor muydunuz? İşte bu yazıda sizler için en iyi Marvel sözlerini derledim.

Sol bacağın şükran günü, sağ bacağın noel olsa...iki bayram arasını ziyarete gelebilir miyim?-Deadpool

Kendimden kaçmaktan yoruldum.-Thanos

Her şey mantıklı olmaz, olmasıda gerekmez.-Bilge Kadın

Masumların hayatını kaybettiği bir zafer, zafer değildir.-Kral T’Chaka

Onların korkularını kontrol edemem… sadece kendiminkini edebilirim.-Wanda Maximoff

Tony Stark Sözleri, Thanos Sözleri

Söylemekten ne kadar nefret etsem de… bunu kazanmak için bazılarımızın kaybetmesi gerekiyor.-Clint Barton

Bir imparatorluk düşmanları tarafından yıkılırsa tekrar yükselebilir. Peki ya içeriden yıkılırsa? Sonsuza kadar ölü kalır.-Helmut Zemo

Sana kanıtlayacağım hiçbir şey yok.-Kaptan Marvel

Birşeyin işe yaraması geliştirilemeyeceği anlamına gelmez.-Shuri

Bazen yürüyebilmek için koşmak gerekir.-Tony Stark

Gerçek genellikle hayal kırıklığı yaratır.-Thanos

Zeka bir ayrıcaklıktır ve daha fazlası için kullanılması gerekir.-Dr. Ahtapot

Kelimelerini akıllıca seçmelisin.-Thanos

Hiç kimse her savaşı kazanamaz, ama hiç kimse mücadele etmeden düşmemelidir.-Peter Parker

Kaptan Amerika Sözleri

Yarın ne olursa olsun bana bir şey için söz vermelisin, Kim olduğunu unutmayacaksın ve  mükemmel bir asker değil, iyi bir adam olarak kalıcaksın.-Dr. Erskine

Ne kadar kaybettiğimizle ilgili değil. Ne kadar kaldığımızla ilgili.-Tony Stark,

En zor seçimler en güçlü iradeleri gerektirir.-Thanos,

Korkun, kaçın ama kader her zaman gelir.-Thanos

Ben...

Ben Demir Adamım.-Tony Stark

Ben Groot.-Groot

Ben Steve Rogers.-Steve Rogers

Ben Örümcek Adam.-Peter Parker

Ben Doktor Strange.-Dr. Stephan

Ben Kaçınılmazım.-Thanos

Ben Loki.-Loki

Doktor Strange Sözleri Replikleri


Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.